Film promocyjny – czy to się opłaca?

Każda firma, zarówno prężnie prosperująca korporacja, jak i niewielkie przedsiębiorstwo, które konsekwentnie dąży do wyznaczonych sobie celów, na swojej drodze napotyka wiele dylematów związanych z działalnością promocyjną. Otóż, w pewnym momencie gadżety reklamowe (długopisy, kalendarze, kubki, pendrivy i power banki z logo firmy) oraz standardowe ulotki, plakaty i artykuły promocyjne w prasie przestają wystarczać.

Jak powstaje film biznesowy?

Współcześnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje coraz chętniej do swoich działań promocyjnych włączają spoty reklamowe. Tzw. filmy biznesowe stanowią niekonwencjonalną metodę marketingową oraz wizerunkową. Co więcej, nie tylko z powodzeniem łączą w sobie cechy spotów budujących pożądany wizerunek firmy wśród kontrahentów, klientów i pracowników, ale i elementy video korporacyjnego, szkoleniowego i rekrutacyjnego.