Co powinien uwzględniać scenariusz do filmu reklamowego?

Niewątpliwie zgodzisz się z nami, że w komunikacji marketingowej Twojej marki najważniejszą rzeczą jest zaangażowanie. Nie bezustanne powtarzanie właściwie nic nieznaczących sloganów, lecz sprawienie, że widza zainteresuje Twój spot i obejrzy go do końca. Dlatego zanim wraz z ekipą filmowców przystąpisz do pisania scenariusza filmu promocyjnego, weź to pod uwagę. Skoro zaangażowanie stanowi siłę napędową …

Badanie percepcji filmów reklamowych

Film reklamowy pozostaje jednym z najbardziej atrakcyjnych i skutecznych narzędzi szeroko pojętego marketingu. Materiały audiowizualne są najprostsze w odbiorze, a co za tym idzie – informacje w nich łatwo przyswajane. Poza tym, najszybciej wywołują w nas pożądane emocje. Dodając do tego fakt, że współczesny, niezwykle nowoczesny sprzęt i technologie pozwalają tworzyć idealne pod względem wizualnym …

Jakimi kryteriami kierować się podczas wyboru studia filmowego?

Planując realizację spotu reklamowego bądź też filmu promującego daną firmę/organizację, wybór odpowiedniego studia filmowego jest rzeczą bardzo ważną, a przy tym niełatwą. W końcu, powierzając komuś produkcję materiału reklamowego oddajemy mu do dyspozycji nasz budżet oraz liczymy na urzeczywistnienie swojej wizji. Dlatego tak ważne, by nasza decyzja była dobrze przemyślana. Jak ocenić, czy studio filmowe …

Viral marketing – co to jest?

Viral marketing, czyli marketing wirusowy w ostatnich latach zyskał ogromną sławę w zasadzie na całym świecie. Nic w tym dziwnego – o kampanii, która dociera do niesamowitej, do niedawna nieosiągalnej liczby osób marzą wszystkie firmy pragnące zwiększyć świadomość swojej marki. Zresztą wydaje się, że w świecie promocji i reklamy sytuacja, w której to ludzie sami …