Film promocyjny – czy to się opłaca?

Każda firma, zarówno prężnie prosperująca korporacja, jak i niewielkie przedsiębiorstwo, które konsekwentnie dąży do wyznaczonych sobie celów, na swojej drodze napotyka wiele dylematów związanych z działalnością promocyjną. Otóż, w pewnym momencie gadżety reklamowe (długopisy, kalendarze, kubki, pendrivy i power banki z logo firmy) oraz standardowe ulotki, plakaty i artykuły promocyjne w prasie przestają wystarczać. Chcąc poszerzyć swój zasięg, zyskać większą rozpoznawalność, a co za tym idzie pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług, konieczne wydaje się sięgnięcie po nowe narzędzia marketingu. Znaną i cenioną od lat formą promocji są oczywiście spoty reklamowe. Rozważmy czy produkcja filmu promocyjnego rzeczywiście się opłaca!

Jakie miejsce w kampanii promocyjnej zajmują spoty reklamowe?

Odpowiednio zrealizowany film promocyjny (oryginalny, interesujący, wciągający widza w pewną historię o firmie/marce/produkcie/usłudze, a także taki, w którym nie brak ładnych ujęć i estetycznych elementów dodatkowych) stanowić może siłę napędową całej kampanii. Bez względu na to, czy wprowadzamy na rynek zupełnie nowy produkt, czy naszym celem jest odświeżenie wizerunku znanej już marki, stworzenie angażującej treści w postaci filmu z pewnością stanowić będzie najskuteczniejsze działanie.

Filmowa.pl - Napisz po ofertę

W jaki sposób film promocyjny zarabia na firmę, której dotyczy?

Jakby na to nie patrzeć, koszty poniesione na rzecz realizacji filmów promocyjnych zawsze zwracają się i to z nawiązką. Profesjonalnie zrealizowany, angażujący widza spot reklamowy może przyciągać i gromadzić klientów na stronie internetowej lub bezpośrednio w siedziby firmy nawet przez kilka lat. W związku z tym, płacimy raz, a korzyści czerpiemy niemalże bez przerwy.

Poprzez jakie kanały można emitować filmy promocyjne?

Na przestrzeni lat w świecie szeroko pojętej promocji zmieniło się bardzo wiele. Platformą dla spotów reklamowych nie jest już wyłącznie telewizja. Te same filmy promocyjne współcześnie emituje się również w internecie – na oficjalnej stronie www firmy, na portalach społecznościowych i innych firmowych profilach.

Jeden film promocyjny czy więcej za jednym podejściem?

Często okazuje się, że bardziej opłaca się wyprodukować kilka filmów promocyjnych jednocześnie. A to dlatego, że cena organizacji jednego dnia zdjęciowego więcej, aby nakręcić dodatkowy materiał będzie zdecydowanie niższa niż planowanie wszystkiego od nowa w odstępie kilku miesięcy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *