Jak wykorzystać wideo w marketingu firmy?

Nie da się ukryć, że w przeciągu ostatnich kilku lat, a w szczególnie w zbliżającym się ku końcowi roku 2017 wideomarketing zdecydowanie urósł w siłę. Materiały audiowizualne są dla odbiorców po prostu zdecydowanie bardziej atrakcyjne aniżeli inne formy szeroko pojętej reklamy. Stąd też, informacje podane pod postacią filmu w przeciwieństwie do tradycyjnych wpisów na blogu są przez internautów szybciej, a przede wszystkim łatwiej przyswajane. Jak zatem wykorzystać możliwości, jakie daje nam wideomarketing w strategii promocyjnej firmy?

Strona internetowa

Niestety, rozwój technologii przyczynia się do tego, że współcześnie ludzie czytają mało. Dłuższe formy pisemne coraz częściej nudzą nas już po kilku zdaniach. W zamian chętnie oglądamy filmy. Dlatego warto stronę internetową wyposażyć w jak najwięcej tego typu materiałów. Okazuje się bowiem, że konwersja ze stron, które posiadają wideo na swoich „landing page” jest aż o 80% większa niż na portalach z materiałami tekstowymi. Blisko 90% internautów pozostaje na dłużej jeśli na witrynie wyświetla się wideo. Co więcej, w przypadku sklepów internetowych przekłada się to na zdecydowanie większą sprzedaż oferowanych produktów.

Filmowa.pl - Napisz po ofertę

Branded Content

Co ciekawe, materiały, które rzeczywiście przekonują odbiorców do danej marki to te, promujące markę i idące za nią wartości, a nie wyłącznie produkty. To wyraźny znak, że konsumenci są zmęczeni i znudzeni tradycyjną reklamą. Branded Content dla odmiany dostarcza widzowi pewne korzyści. Wobec tego, realizacja takich spotów przyczynia się do wzrostu oglądalności, a co za tym idzie – popularności przedsiębiorstwa.

E-mail marketing

Chociaż wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że e-maile mają formę pisemną, dziś przekonanie to zaczyna nieco ewoluować. Coraz więcej marek słusznie zauważa, że przesyłanie krótkich filmów powoduje wzrost kliknięć internautów w takie mailingi. Okazuje się, że już samo użycie słowa „wideo” w tytule wiadomości przyciąga i wywołuje zaciekawienie w adresatach. Dodatkowo, dzięki temu notuje się znacznie mniejszą liczbę konsumentów, którzy rezygnują z subskrypcji newslettera.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *